Reklamacje

Mimo dokładania przez sklep amorepets.pl wszelkich starań, aby sprzedawany towar zawsze cechował się jak najwyższą jakością, może się okazać, że będzie on wadliwy. Jeśli otrzymali Państwo produkt z wadą (np. uszkodzony, zepsuty przed upływem daty ważności lub niezgodny z opisem), mają Państwo prawo złożyć reklamację.
Jak złożyć reklamację: 1. Proszę wysłać reklamację na adres e-mail: moc.liamg%40lp.steperoma 2. W zgłoszeniu należy podać:• numer zamówienia;• opis problemu;• zdjęcia produktu i opakowania;• oczekiwania (zwrot pieniędzy, wymiana, rabat itp.).
Termin złożenia reklamacji:
Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od momentu otrzymania towaru.Jeśli wada ujawni się w ciągu pierwszych 12 miesięcy, domniemywa się, że istniała już w chwili dostawy.
Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

Ważne wyjątki:
• Produkty szybko psujące się:Przysmaki z krótkim terminem przydatności nie podlegają zwrotowi.
• Otwarte opakowanie:Zgodnie z obowiązującymi przepisami, produkty, których opakowanie zostało otwarte po dostawie, nie podlegają zwrotowi ze względów higienicznych – nawet w ramach 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy.
• Niewłaściwe przechowywanie:Reklamacje nie będą uwzględniane, jeśli wada powstała w wyniku nieprawidłowego przechowywania po otrzymaniu towaru.

Towar prosimy przesyłać na adres:Tastyrall Sp. z o.o.ul.Krakowiaków 76, lok.602-255 Warszawa

Rozpatrzenie reklamacji
Nasz sklep ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Jako Klient masz prawo: złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny zakupionego towaru, zażądać wymiany na towar pozbawiony wad, zażądać nieodpłatnej naprawy produktu. Postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamację w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.